Kawa z rana - nescafe sensazione creme

Kawa z rana....

Jakiś czas temu zarejestrowałam się do testu kawy Nescafe. Jak się zapisałam, tak naprawdę zapomniałąm,że mogę wziąść udział w testach. Wielkie było moje zdziwienie, kiedy dostałam telefon od kuriera, że wiezie paczkę do mnie. Paczka odebrana otwieram, a tam kawa nescafe sensatione creme i kubek.





Do testu można było zgłosić się na stronie www.ofeminin.pl. 
TEST KAWY :)
Smak kawy znałam już wcześniej, za czasów mojej pracy w przedszkolu. Dawno, dawno jej nie piłam.  Kawa w smaku jest delikatna i aromatyczna. Zapach, który unosi się po zaparzaniu jest przyjemny dla NOSA:). Na górze kawy powstaje delikatna pianka, która według mnie jest najlepsza. Kawa smakuje dobrze zarówno z mlekiem jak i bez.  Została przetestowana również przez moich gości.



Smacznego:)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Peeling z Nature Queen

Hejka:)